onsdag 3 maj 2017

Ett tecken på att alla hästar inte är hemma längre..?


När jag kom hem från jobbet satte jag mig i solen en stund och åt en bit mat innan jag skulle ställa mig iordning för att åka iväg till gymmet. När jag väl hade bytt om och skulle börja gå ut genom dörren kom jag på att jag inte hade telefonen med mig. Jag sprang och sökte den i hela lägenheten, utan resultat. Jag var säker på att jag haft den ca 20 minuter innan när jag var ute, så på jobbet kunde den heller inte vara. 
Conny försökte ringa den, men den var tydligen avstängd... Ehh??!! Jag är säker på att jag hade ström i den..


Efter en hel del letande så hittade jag den tillslut här....
I stekpannan som jag hade blötlagt, där i vattenpölen med några tallrikar ovanpå staplade... 

Alltså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag har inget som helst minne av att jag har lagt den dit. Men antagligen så har jag lagt dit den i samband med att jag lag dit tallrikarna när vi hade ätit klart. 
Min iphone har klarat av mycket i sitt liv, men detta var nog droppen även för den. Så att, jag är alltså telefonlös....


Inga kommentarer: