onsdag 24 maj 2017

Onsdag

Flyget till Bryssel startar först kl. 16.40 idag. Så egentligen skulle jag ha kunnat jobba idag, men det tänkte jag inte på när jag önskade ledigt. Aja, skönt med en ledig dag innan jag åker iväg. 

Började morgonen med sovmorgon (jeeij, sov till klockan åtta!). 
Innan jag sen parkerade mig på terassen för frukost gick jag och Nelly en morgonpromenad på spånbanan. Bästa promenaderna blir just på sådana ställen. Då kan Nelly springa löst och får på så sätt dubbelt med motion än vad hon annars skulle få. Tar in henne i kopplet när vi möter folk såklart, men idag hade vi turen att inte möta på en enda människa. 
En stund senare kom först Matilda hit och joinade mitt solande. En stund efter det kom även mamma på besök. Jag bjöd dem på rester från gårdagens middag och vi satt ute i solen och bara njöt. 



Nu väntar jag bara på att Conny ska komma hem från jobbet så att vi kan börja söka oss mot flygfältet. 

Kommer blogga som vanligt under resan, så här är det bara att kika in som vanligt. 

Inga kommentarer: