tisdag 30 maj 2017

Tillbaka till vardagen

Igår landade jag igen på finsk mark. På ett sätt är det ju skönt att vara hemma igen, men för min del så skulle det inte ha gjort någonting om resan skulle ha varat längre. 
Conny var hur som helst super gullig när han kom och hämtade mig, med rosor och allt. Sen svängde vi in via Tesses café för en bit mat. 

Idag är det "tillbaka till vardagen" för hela slanten med både jobb och träning. (psst. vi var några styckna med i tidningen från jobbet idag)
Böjen gick över förväntan också, och jag har nu fått bekräftat när min första tävling blir av. (psst. spika in Jakobsdagarna i kalendern om ni vill se när vi krigar mot stången) 


Igår skrev jag ju om att vi hade besökt en nattklubb i Bryssel som hette Spirito. Jag hittade lite bilder därifrån från deras facebook sida. Så här får ni se hur häftigt det ser ut att partajja i en kyrka: 




 Alla bilder är från Spiritos Facebooksida

Inga kommentarer: