söndag 4 juni 2017

Inte så vilt

Det var först igår när jag skjutsade lillebror till Jeppis när jag såg att det var så mycket folk ute som jag kom på att det var skolavslutning. Alltså så borta är jag!
För min del har helgen inte alls varit vild. Jag har i stället tagit det rätt lugnt.

I fredags åkte vi iväg med några stycka på bio och såg den nya Pirates of the caribbean filmen. 
Igår sov jag 3,5 timme mitt på ljusa dagen.. (Såå dödstrött!!) Mamma, pappa och Otto kom hit en stund senare på kvällen. Mamma tvättade mina fönster, jag skjutsade som sagt otto till Jeppis och sen grillade Conny åt oss. Sen gick jag och la mig igen och sov hela natten.

Tror alla dessa sömntimmar var någonting jag behövde. För idag känns allt mycket bättre. 
Jag tog mig i kragen och besökte gymmet för att göra ett nytt försök i bänkpressen också. Och booyah, idag klarade jag det!! 
Annars så går söndagen åt till klädtvätt, serietittande och eventuellt en kaffeträff med Tina. 


Inga kommentarer: